• 91 466 82 80
  • biuro@tomtech.com.pl
  • Pn-Pt: 07.00 - 16.00

O firmie

Usługi na najwyższym poziomie i zadowolenie Klientów są naszym głównym celem.

TOMTECH, od prawie 15 lat, utrzymuje pozycję lidera w sprzedaży używanych wózków widłowych na terenie województwa zachodniopomorskiego. Siedziba firmy znajduje się w dzielnicy Szczecin Podjuchy. W jej skład wchodzą przestronne pomieszczenia biurowe, specjalistycznie wyposażony warsztat, obszerny magazyn oraz nowoczesna sala konferencyjna.

Jako jedyna firma w województwie zachodniopomorskim proponujemy do 2 lat gwarancji na używane wózki widłowe. Obsługujemy naszych Klientów pod względem handlowym i serwisowym. Dbamy o rzetelną współpracę zarówno z naszymi klientami, jak i dostawcami. Nieprzerwanie pracujemy nad rozwojem firmy, troszcząc się o podnoszenie kwalifikacji zawodowych naszych konsultantów i tym samym doskonaląc poziom świadczonych przez nas usług. Dział serwisu i usług dysponuje wykwalifikowaną i doświadczoną załogą mechaników, warsztatem naprawczym z najnowocześniejszym sprzętem diagnostycznym oraz samochodami serwisowymi i dostawczymi. Nasi technicy posiadają wszelkie uprawnienia UDT do konserwacji wózków widłowych, HDS i jezdniowych. Zapraszamy do współpracy!


RODO - obowiązek informacyjny 

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest TOMTECH sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie przy ul. Piwnej 12F.
2. Z Administratorem można skontaktować się pod podanym powyżej adresem, a także drogą e-mailową na adres: biuro@tomtech.com.pl oraz telefonicznie: 91 466 82 80
3. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe w następujących celach:
a. podjęcia działań zmierzających do zawarcia umowy takich jak złożenie oferty, korespondencja w sprawie uzgodnienia warunków umowy itp. (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b) RODO)
b. realizacji umów zawieranych z Administratorem, co oznacza m.in. wystawienie faktury, kontakt telefoniczny i e-mailowy, wysyłkę zamówionych produktów itp. (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b) RODO)
c. w celu oferowania przez Administratora produktów i usług bezpośrednio (marketing bezpośredni), w tym dobierania ich pod kątem Pani/Pana potrzeb (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
d. w celu oferowania bezpośrednio (marketing bezpośredni) produktów i usług firm współpracujących z Administratorem (naszych partnerów), będącego realizacją prawnie uzasadnionego interesu Administratora i jego partnerów (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
e. w celu badania satysfakcji klientów będącego realizacją prawnie uzasadnionego interesu Administratora, określania jakości obsługi oraz poziomu zadowolenia klientów Administratora z oferowanych produktów i usług (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
f. wewnętrznych celów administracyjnych Administratora, w tym w celach analitycznych i statystycznych (lepszego doboru usług do potrzeb klientów, ogólnej optymalizacji produktów, optymalizacji procesów obsługi, budowania wiedzy o klientach, analizy finansowej itp.) będącego realizacją prawnie uzasadnionego interesu Administratora (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
g. w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją prawnie uzasadnionego interesu Administratora (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
h. w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją prawnie uzasadnionego interesu Administratora zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
i. prowadzenia monitoringu wizyjnego w siedzibie Administratora, w celu zapewnienia bezpieczeństwa pracowników/ochrony mienia/ kontroli produkcji/zachowania w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić Administratora na szkodę; (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO);
j. świadczenia usługi „Newsletter”, jeśli wyraziła Pani/Pan na to zgodę (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a) RODO);
4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, wymienionych w pkt. 3:
a. w odniesieniu do zawarcia i realizacji umowy, ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami – do czasu zakończenia jej realizacji, a po tym czasie przez okres wymagany przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń (tj. najdłuższy możliwy okres przedawnienia roszczeń wynikających z tej umowy + 1 rok od końca roku, w którym umowa wygasła – dodatkowy termin 1 roku wprowadzony jest na wypadek zgłoszenia roszczeń tuż przed upływem terminu przedawnienia i celem ujednolicenia daty usunięcia danych dla umów wygasających w danym roku;
b. jeśli nie dojdzie do zawarcia umowy w oparciu o złożoną Pani/Panu ofertę w terminie 2 miesięcy, dane osobowe związane z tą ofertą zostaną niezwłocznie usunięte z wyjątkiem danych potrzebnych do prowadzenia marketingu bezpośredniego;
c. w odniesieniu do danych przetwarzanych dla potrzeb marketingu bezpośredniego – do momentu wycofania przez Panią/Pana zgody na takie przetwarzanie lub zgłoszenia sprzeciwu wobec ich przetwarzania w tym celu lub do momentu ustalenia, że dane się dezaktualizowały;
d. w odniesieniu do wewnętrznych celów administracyjnych, do celów archiwalnych oraz badania satysfakcji klientów – do czasu wypełnienia prawnie uzasadnionych interesów Administratora stanowiących podstawę przetwarzania danych lub do czasu wniesienia przez Pana/Panią sprzeciwu wobec takiego przetwarzania.
e. nagrania monitoringu wizyjnego są przechowywane przez maksymalnie trzy miesiące od dnia nagrania lub do czasu wniesienia przez Pana/Panią sprzeciwu wobec takiego przetwarzania. W przypadku, w którym nagrania obrazu pochodzące z monitoringu wizyjnego stanowią dowód w postępowaniu prowadzonym na podstawie prawa lub Administrator powziął wiadomość, iż mogą one stanowić dowód w postępowaniu, nagrania obrazu będą przechowywane do czasu prawomocnego zakończenia postępowania.
5. W sytuacjach, gdy przetwarzanie danych odbywa się w oparciu o wyrażoną przez Panią/Pana zgodą na przetwarzanie danych, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie, ale przetwarzanie danych przed cofnięciem zgody pozostanie zgodne z prawem. Wycofanie zgody może nastąpić drogą telefoniczną, e-mailową lub pocztową na adres wskazany w pkt. 2.
6. W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych przetwarzanych w celach wskazanych w pkt. 4 lit. e-h. Administrator przestanie przetwarzać Pani/Pana dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pani/Pana danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności lub Pani/Pana dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
7. W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych w celu prowadzenia marketingu bezpośredniego (pkt. 4 lit. c i d). Jeżeli skorzysta Pani/Pan z tego prawa – Administrator zaprzestanie przetwarzania danych w tym celu.
8. W związku z przetwarzaniem przez Administratora Pani/Pana danych osobowych ma Pani/Pan prawo do:
a) dostępu do treści danych oraz otrzymania ich kopii,
b) sprostowania danych,
c) usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”), w przypadkach określonych w art. 17 RODO,
d) ograniczenia przetwarzania danych
e) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
f) przenoszenia danych.
9. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać ujawnione:
Do Pani/Pana danych osobowych mogą mieć też dostęp nasi podwykonawcy (podmioty przetwarzające), np. firmy księgowe, prawnicze, informatyczne, likwidatorzy szkód, wykonawcy usług w ramach likwidacji szkód, agencje marketingowe.
10. Jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie przez Administratora danych narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (do dnia 25.05.2018 r. będzie to Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych, po tej dajcie organ będący jego następcą).
11. W zakresie, w jakim przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych następuje w celu zawarcia i realizacji umowy z Administratorem, podanie przez Panią/Pana danych jest warunkiem zawarcia tej umowy. Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale w razie ich niepodania zawarcie i realizacja umowy będzie niemożliwa, a podejmowanie pewnych działań, w tym świadczenie usług lub/i realizacja umów z nami może wiązać się z koniecznością zaakceptowania wykorzystywania przez nas monitoringu wizyjnego w siedzibie/biurze Administratora w przypadku wizyty w siedzibie/biurze.

  • ul.Piwna 12,
    70-754 Szczecin

  • Telefon:
    91 466 82 80

© Copyright 2015 Qstudio